Parking przed PGE jest bezpłatny, z kolei parking wewnętrzny jest płatny według cennika https://www.pgenarodowy.pl/kontakt/parking/parking-wewnetrzny

Pierwsze wykłady rozpoczynają się o godzinie 9:00.
Rejestracja na miejscu wydarzenia będzie czynna od godziny 8:00

Konferencja jest wydarzeniem wyłącznie stacjonarnym, ale prelekcje, które nie są oznaczone [LIVE ONLY] będą nagrywane. Nagrania będą dostępne dla zarejestrowanych uczestników w aplikacji Eventory po zakończeniu konferencji.

Aby dowiedzieć się o możliwościach zniżek, napisz maila na adres: rejestracja@proidea.org.pl.

Podczas rejestracji w sekcji “Kod rabatowy” wpisz otrzymany kod. Gdy kod zostanie wpisany poprawnie, cena biletu się obniży.

Dokonując rejestracji możesz wybrać jedną z dostępnych form płatności: PayPal, płatność kartą lub przelew tradycyjny. W przypadku wyboru płatności offline, na końcowym etapie rejestracji pojawi się kwota do zapłaty wraz z danymi do przelewu. Możesz dokonać wpłaty na ich podstawie lub na podstawie faktury proforma, którą prześlemy w oddzielnej wiadomości w terminie do 7 dni roboczych od zgłoszenia. Przeważnie proformy przesyłane są jeszcze w tym samym dniu, w którym dokonujesz rejestracji, lub w dniu kolejnym. Na 5 dni przed wydarzeniem, możliwość zakupu biletu w formie offline nie będzie dostępna - w tym celu skontaktuj się z nami na adres mailowy: rejestracja@proidea.org.pl

Informacje odnośnie zmiany progów cenowych znajdziesz na stronie wydarzenia.

Tak, PROIDEA dopuszcza wprowadzenie zmiany na liście uczestników. Informacja o zmianie Uczestnika powinna zostać zgłoszona PROIDEA w terminie nie krótszym niż 5 dni przed rozpoczęciem Konferencji. Zmiana Uczestnika wymaga ponownego wypełnienia formularza rejestracyjnego oraz przekazania przez Użytkownika informacji o zmianie Uczestnika na adres e-mail: rejestracja@proidea.org.pl, wraz z wskazaniem informacji o osobach, których zmiana dotyczy (imię i nazwisko, adres mailowy na który ma zostać przekazany bilet).

Tak, ale masz na to czas tylko do 5 listopada 2023. W sprawie rezygnacji wypełnij formularz rezygnacji, który znajdziesz na stronie wydarzenia (w zakładce regulaminy) i skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy rejestracja@proidea.org.pl

Agendę znajdziesz zarówno na stronie wydarzenia oraz w aplikacji eventory na miesiąc przed wydarzeniem.

Tak, wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku polskim.

Wykłady możesz oceniać i komentować poprzez aplikację Eventory. Wystarczy, że wjedziesz w temat wybranej prelekcji lub nazwisko Prelegenta.

Eventory dostępne jest zarówno w Google Play jak i AppStore.
Po zainstalowaniu aplikacji, wyszukaj w niej wydarzenie “OhMyHack 2023” i dołącz za pomocą numeru biletu.

Z uczestnikami konferencji oraz z prelegentami możesz skontaktować się za pomocą bezpośredniego komunikatora w aplikacji Eventory, który umożliwia także umawianie spotkań lub bezpośrednio na miejscu wydarzenia.

Tak, zapewniamy uczestnikom lunch w przerwie między wykładami oraz dostęp do napojów i przekąsek przez cały czas trwania konferencji.

Organizatorem OhMyH@ck 2023 jest Zaufana Trzecia Strona oraz PROIDEA firma zajmująca się produkcją i kompleksową organizacją polskich i międzynarodowych eventów. Specjalizujemy się w wydarzeniach z branży IT/tech oraz aktywnie działamy na rzecz rozwoju tego rynku w Europie Środkowo-Wschodniej. W trakcie 17 lat naszej działalności zdobyliśmy zaufanie wielu międzynarodowych specjalistów, którzy regularnie dzielą się swoją wiedzą na naszych autorskich konferencjach.

Nie znalałeś/aś odpowiedzi na pytanie?
Skontaktuj się z nami poprzez maila: aleksandra.mistak@proidea.org.pl lub przez nasze social media (Facebook / LinkedIn).
Skip to content