Czy dostanę zniżkę, jeśli zarejestruję większą grupę osób?
Aby dowiedzieć się o możliwościach zniżek, napisz maila na adres: rejestracja@proidea.org.pl. Na pewno się dogadamy!
Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?
Podczas rejestracji w polu “Masz kod promocyjny?” wpisz otrzymany kod. Gdy kod zostanie wpisany poprawnie, cena biletu się obniży.
W jaki sposób mogę opłacić swój udział w konferencji?
Dokonując rejestracji możesz wybrać jedną z dostępnych form płatności: PayPal, DotPay, płatność kartą lub przelew tradycyjny. W przypadku wyboru płatności offline, na końcowym etapie rejestracji pojawi się kwota do zapłaty wraz z danymi do przelewu. Możesz dokonać wpłaty na ich podstawie lub na podstawie faktury proforma, którą prześlemy w oddzielnej wiadomości w terminie do 7 dni roboczych od zgłoszenia. Przeważnie proformy przesyłane są jeszcze w tym samym dniu, w którym dokonujesz rejestracji, lub w dniu kolejnym.
Kiedy zwiększają się progi cenowe biletów?
Informacje odnośnie zmiany progów cenowych znajdziesz na stronie https://omhconf.pl/omh-2021/
Mam bilet. Co jeszcze muszę zrobić, aby dołączyć do wydarzenia?
Przed wydarzeniem będziemy wysyłać mail do każdego uczestnika z linkiem, przez który będzie możliwość bezpośredniego dołączenia do wydarzenia wraz z instrukcją (sprawdź również skrzynkę SPAM). Jeżeli jednak nie zobaczysz maila, skontaktuj się z nami na adres mailowy: monika.barnas@proidea.org.pl lub aleksandra.mistak@proidea.org.pl
Czy jest możliwość przekazania wejściówki innej osobie?
Tak, PROIDEA dopuszcza wprowadzenie zmiany na liście uczestników. Informacja o zmianie Uczestnika powinna zostać zgłoszona PROIDEA w terminie nie krótszym niż 5 dni przed rozpoczęciem Konferencji. Zmiana Uczestnika wymaga ponownego wypełnienia formularza rejestracyjnego oraz przekazania przez Użytkownika informacji o zmianie Uczestnika na adres e-mail: rejestracja@proidea.org.pl, wraz z wskazaniem informacji o osobach, których zmiana dotyczy.
Czy mogę zrezygnować z biletu i dostać zwrot pieniędzy?
Tak, ale masz na to czas tylko do 26 października 2021. W sprawie rezygnacji skontaktuj się z rejestracja@proidea.org.pl.
Gdzie znajdę agendę konferencji?
Agendę znajdziesz zarówno na stronie https://omhconf.pl/omh-2021/
Do kogo skierowana jest tematyka OhMyH@ck?
Tematyka OhMyH@ck skierowana jest do ekspertów, amatorów, profesjonalistów oraz pasjonatów IT Security.
Czy wszystkie prelekcje prowadzone są w języku polskim?
Konferencja się na lepsze i nabiera międzynarodowego charakteru – agenda może zawierać prelekcje w języku angielskim.
W jaki sposób mogę ocenić i skomentować wykłady?
Wykłady możesz oceniać i komentować poprzez aplikację Eventory. Wystarczy, że wjedziesz w temat wybranej prelekcji lub nazwisko Prelegenta.
Czy wykłady będą dostępne po konferencji?
Tak. Wykłady prelegentów którzy wyrazili zgodę na publikowanie swoich wystąpień będą dostępne na platformie eventory przez miesiąc od zakończenia konferencji.
Jak mogę skontaktować się z innymi uczestnikami i prelegentami?
Z uczestnikami konferencji oraz z prelegentami możesz skontaktować się za pomocą bezpośredniego komunikatora w aplikacji Eventory, który umożliwia także umawianie spotkań.
Czy na konferencji będzie lunch dla uczestników?
Nie. Podczas wydarzenia online nie zapewniamy uczestnikom posiłków.
Do kogo zwrócić się w razie pytań?
W razie pytań skontaktuj się z Aleksandrą Miśtak (aleksandra.mistak@proidea.org.pl // +48 506 689 503)
Kto organizuje OhMyH@ck 2021?
Organizatorem Oh My H@ck 2021 jest PROIDEA przy współpracy z Adamem Haertle i Zaufaną Trzecią Stroną. PROIDEA jest to firma zajmująca się produkcją i kompleksową organizacją polskich i międzynarodowych eventów. Specjalizujemy się w wydarzeniach z branży IT/tech oraz aktywnie działamy na rzecz rozwoju tego rynku w Europie Środkowo-Wschodniej. W trakcie 16 lat naszej działalności zdobyliśmy zaufanie wielu międzynarodowych specjalistów, którzy regularnie dzielą się swoją wiedzą na naszych autorskich konferencjach.